Lyckselebladet om 100 år?

Vi är just nu utan internet. Hade tänkt lägga upp lite bilder från jul, men det gick ju inte. Katten spydde på modemet så att det blev kortslutning....

Julen var i allafall jättemysig!

Mina hjältar har varit här idag igen! Nu har dom inte mycket kvar med pelarna:)
Jag kan tänka mig att jag är lite jobbig ibland, eftersom jag vill ha det på ett visst sätt. Men dom är så snälla så:)

I ena pelaren stoppade jag in senaste Lyckselebladet, kanske någon hittar det om 100 år?


Kommentarer
Postat av: sandra brodd

min farfar byggde om i en byggnad och skrev en lapp med namnen på hans familjemedlemmar och en flaska sprit :) Undra om nån hittar de :)

2012-01-08 @ 22:50:46
Postat av: Anonym

Haha vad roligt:) det får vi kanske göra någon annanstans;P

2012-01-08 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0