Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen... eller jag kom hem redan i Tisdags! Snart har vi tapetserat hela vardagsrummet också! Längtar verkligen tills vi får lägga golvet och sätta upp alla fina lister! ;)

Men, jag rekomenderar inte att tapetsera randiga tapeter i ett gammalt snett och vint hus... haha nu var inte våra såå randiga men vi fastnade med EN våd i ett hörn i två timmar... det ville verkligen inte stämma, men till sist!

Jag hade tänkt lägga ut bilder senare när det hänt mera!
Tills vidare så tänkte jag visa några bilder från vår trädgård och inglasade uterum från sommaren.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja måste ju skynda mej å bli frisk för att komma förbi å se hur de gå för er :-)

2011-11-18 @ 01:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0