Lite för bra för att vara sant...

Loggade in på Ikea och skulle betala min faktura på drygt 5000 kr.
Man skulle söka på sitt ordernr för att betala ordern.

Då kommer det fram en ruta där det står:
"Denna faktura är redan betald."


Wohoo vilken glädje!!! Men är jag så borta att jag betalat den utan att jag minns? Jag hade till och med en tanke på att nån ville vara jättesnäll och hade betalat den åt mig. haha

Ringde kundtjänst för jag kunde bara inte förstå hur det gått till... Nä, jag var inte allt för borta, jag hade INTE betalat den. Det stod bara så :/ Typiskt!

Snacka om att ge en falska förhoppningar.... Taskigt Ikea! :D

_____________________________________________________

Lite av det som är på min önskelista just nu:

(Sånna där grejor som är så "enkla" att hitta)


Ett fint Golvur


Fina gamla pardörrar


En gammal trattgrammofon


Fina tjocka gamla böcker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0