Dagliljor och doftschersmin

Dagliljorna har börjat slå ut, än bara i orange, men ska vara fler färger också, får se vad som hinner komma :)
Shersminsbusken börjar sakta men säkert se ut som ett träd. Det är ju såklart långt ifrån tills det blir precis som jag vill ha det. Men har beskärt den i våras och även nu efter blomningen. Nästa vår och höst blir det samma sak. Tanken är ju att jag ska spara dom grövsta grenarna senare. Just nu är det lite för många för att vara ett träd :)
 
Man brukar ju inte stamma upp schersminsbuskar.. men bara för de så vill jag prova :P Tycker den tog för mycket plats innan, jag ska ju rymmas min köksträdgård där bredvid sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0