Lite kökstankar

Jag är INGET fan av jalusidörrar i kök. Denna dörr var ju mycket snyggare! Och väldigt praktiskt att kunna gömma tex kaffekokare. Frågan var man hittar sådana gångjärn?
 
Köksfläkten. Jag har ju varit väldigt inne på en och samma fläkt länge, men nu har jag mer och mer börjat fundera att inte ha spisen i köksön. Det värsta jag vet är när man har en köksfläkt som är inklämd mellan två skåp så det blir jobbiga mellanrum, som alltid är skitiga. Så måste hitta en snygg fläkt som är diagonal på sidorna. (som på bilden)
 
Kanske någon rolig tapet i skafferiet?
 
Eller kanske rent av en svart köksö? Det skulle kanske bryta av snyggt mot allt vitt.
Men beror på vad vi ska ha för bänkskiva....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0