Möbler som alla andra

Åh fy fan, idag när jag vaknade och tittade upp i taket... då var det en äcklig hoppspindel där... Kanske är det ett tecken på att sommaren är på väg... men fyy... jag hoppas den dör.

Vi har jobbat som ena tokar senaste tiden med att få allt klart... det är bara den där jobbiga torktiden man måste vänta på hela tiden :/ Det kommer iaf bli jättebra! Känns verkligen som det blev som jag hade tänkt mig, och det är ju kul :)

Sen är det bara alla möbler som ska inhandlas! Oj, vad svårt det är! Jag är ju så extremt petnoga med vad jag ska ha! :P Jag vill inte ha som alla andra... och det är samma som säljs i ALLA butiker...

Och med det menar jag, en grå/svart/brun soffa, divan på ena sidan, kantiga linjer.

Ett soffbord som är i ek. Ibland kan det också vara ikeas "lack" bord, i vit eller svart.

En ryamatta. En låg lång tvbänk.

Matmöbler i ek, med ekstolar eller svarta i skinn. Ev. vita möbler med ett kryss på stolarna.

En fondvägg. Ikea taklampa.

Ja, ni förstår vad jag menar. Och JAG tycker det är sååå tråkigt! Man kan ha kommit hem till vem som helst.

Kommentarer
Postat av: linnea

"Ett tecken på att sommaren påväg" skriver du årets kallaste dag.. Jo, jag håller nog med dig :P

2012-02-03 @ 14:56:16
URL: http://linneah.se
Postat av: linnea

Haha.. och det var exakt så ni hade förut.. hahaha lite kul :P

2012-02-03 @ 14:56:55
URL: http://linneah.se
Postat av: Alo

Jag skulle precis skriva att det var så ni hade innan - och det var ju fint? !

2012-02-03 @ 16:39:54
Postat av: Emelie

Haha ja, jag vet. Det finns ju en anledning till att vi ska byta möbler:)



Men visst ha ja rätt? Alla ha typ så.

Och visst kan det vara fint, men ack såå tråkigt!

2012-02-03 @ 17:08:24
Postat av: Anonym

Loppis och tillverka själv!

2012-02-03 @ 17:36:17
Postat av: Alo

Ja sitt precis och beställ från IKEA till Edits rum



(Loppisinlägget var från mig)

2012-02-03 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0