Tidnings-tips!

Jag är helt galen på att köpa inredningstidnigar! Sen har det på nått konstigt vis blivit att jag prenumerar på typ 4-5? Hur har det blivit så?

Efter ett tag brukar ju högarna samla ihop sig... Man orkar aldrig läsa ALLA igen.

Så för ett halvår sen, (när min sambo klagat nog länge på alla tidningshögar) Då gick jag igenom alla tidningar, klippte ut allt som var fint och klistrade in i ett album. Superbra! Då har man allt fint på ett ställe. För man tycker knappast om allt i tidningarna;)

Här är några sidor från mitt album. Nu var det ju ett tag sen jag gjorde det här och det är fullt för länge sen...högarna har börjat hopa sig här hemma igen...

Kanske det är dags att göra en andra utgåva:D tänk vad roligt att spara, om några år tittar man tillbaka och undrar vad fan man gillade "det där" för ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0