Inspirationsbilder för glasveranda/matplats

Mamma ville ha inspirationsbilder till glasveranda/matplats.

Så här kommer lite ihop-plock!


Ingen annan önskade någon speciell inspiration, men det är bara att kommentera isof!




Altan framför "verandan". Men kanske utan räcke och bara en bred trapp så man inte skymmer utsikten...






Fina dörrar!


image description
Mer annorlunda fönster...


image description


image description


image description


image description


image description


image description

image description


Sittplatser vid fönstret
image description



image description



image description


image description


image description


image description


image description


Förvaring

image description


image description


image description


image description
Åttakantigt...


image description
Ännu en fin dörr....


image description
Trappa ut på gräsmattan...


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag tycker om när du lägger upp från trädgårdar:)

2012-05-06 @ 21:26:00
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh så fina bilder! Jag fattar inte hur du kunnat hitta så många - jag hittade typ två då jag sökte.

Tack snälla du!

Nästa år........ :D

2012-05-08 @ 15:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0