Köksplan

Vi var ju hos företaget "Miljökök" i Umeå. Dom bygger kök, superfina! Dom hjälpte oss att göra en köksritning. Jag känner mig väldigt nöjd med den. Det ska bara vara en mindre köksö.
Sedan en annan fläkt :)

Jag känner mig lite kluven, vi fick ett jättebra pris, men samtidigt funderar vi på Ikea kök. Mest för att vi kommer nog inte bo i det här huset resten av våra liv. (pga storleken) fast med Ikea kan vi inte få det precis som vi vill, som är mycket möjligt med Miljökök.

Ja, det tåls att fundera på! Här är iaf lite bilder från ritningen.

(skåpen i vänstra hörnet ser oproportionerligt ut på ritningen, men i verkligheten så går det kant i kant)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0