Vad är det värt?

Det är lite kul och kolla i inrednings webshopar vad dom har för vintage möbler och grejor. Vissa grejor är så sjuka priser på!

Jag har tex två olika snurrpallar, en i trä och en i plåt. På webshopar kan dom säljas för 1500-2000 kr medans jag betalade typ 100 kr. Eller mina skolplanscher, betalade 150 kr. Man kan hitta dom för mellan 500-1000 kr.
Eller köpmansdisken jag köpte för 300 kr + att jag fick den hemkörd några mil. Den hittade jag vitmålad (min var orginal) för 15.000 kr!

Ja, jag kan komma med hur många jämförelser som helst... Min byrå jag köpte för 300 kr. 10.000 kr i webshop.

Ja, vad ska man dra för slutsats då? Jo! Välj var du handlar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0