Wohoo!

Elektrikern har numera börjat! Lite tid tar det, men vem trodde annat med vår tur?

Klockan 10.00 imorn kommer vitrinskåpet hit!

Listerna vi beställt ifrån XL har även kommit! Nu börjar allt avrunda sig!

När vi kommer vara klara tänker jag ej uttala mig flera gånger om... Haha har ännu inte haft rätt en gång. Först trodde jag vi skulle vara klara innan jul.......

Men kan ju säga att det går åt rätt håll iallafall! ;)

Shoppade lite mera i Östersund, lite inredningsprylar & kläder, bild på det får jag bjuda på senare.

Vi var även inne på mio. Dom har fått 150 nya grejor i sortimentet. Mycket var fint!

Lååångledig nu igen :)

Funderar på vad jag ska göra med alla min fina gamla väskor?



Renovering | El | Kvartsstav | Shopping | Koffert | Väska | Portfölj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0