Det närmar sig...

Det har stått stilla här i några dagar nu...
Tapetserade då iaf det sista igår kväll.

Nu är det kvar:
-Sätta upp resterande lister + fönsterbänkar 
-Fixa dörröppningarna fina
-Lägga golv
-Ta hit elektrikern igen
Sen är det klart!! =)


Eller ja, då återstår det roligaste :)
Inreda och möblera! Det lär ju ta ett tag innan det är klart med. Innan man hittat allt man vill ha också :)

Men golvet skulle komma på ca 1,5 vecka. Då ska dom lägga golvet också. Så kring den 11 December så måste ju golvet vara klart?! Listerna SKA komma imorgon, då hinner jag måla dom så dom är klara innan golvet.

Sen ska det fixas runt fönster och dörröppningar...

Elektrikern kunde komma ganska snabbt när allt är redo för honom...

Så KAAANSKE är det klart innan jul iaf? ;)

Just nu längtar jag inte mest efter det... Jag längtar mest efter ljus! Det är otroligt jobbigt att bara ha nån liten minilampa... Man blir så slö... Okej, jag kan koppla in bygglampan... men det är ju inte det trevligaste med en 500 W lampa :P (Har ju bara el i några få uttag)

Fast jag är ganska imponerad... på ett och samma vägguttag sitter datorn med alla tillbehör + 2 lampor + byggfläkten + bygglampan + internet + alla verktyg vi använder + teleladdare + kaffekokare + ibland micro. och det har inte gått en säkring! Haha det är lite skarvsladdar ska ni veta....  

Mest mest av allt saknar jag Robert! Han är ju i Norge och jobbar... Vet inte alls när han kommer hem :/ Tur vi kan prata videosamtal på skype ;) Vi firade för övrigt 5 år den 25 November :)





Kommentarer
Postat av: linnea

Jaha, här får man veta!?!? Grattis

2011-11-28 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0