Aj då

Blev som vanligt inte som jag tänkt mig :/

Hade beställt 4 smala billy vitrinskåp + överskåp till alla.

Först och främst rymdes bara tre skåp.
Hade använt Ikeas byggprogram, och det blev ju helt fel.

Sen gick det ej ha vitrindörr på skåpet i hörnet...

Blir världens glapp bakom pga dom höga listerna. Måste fixas!

Belysningen vi skulle ha till gick ju inte heller. Kabeln ingick inte och skulle beställas separat. Så går det när man inte läser :)

Men! En positiv sak är ju att det gick jättebra att skruva ihop allting!

Det snyggaste hade ju varit om man höjde upp bokhyllan så man har samma 20 cm golvlist på den. Och även bygger taklist i taket. Så den blir inbyggd.

Men så blir det nog inte, jag känner mig för desperat av förvaring och listerna tar några veckor att få hem!

(på bilden så är ej allt på plats)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0