Trasmatta, Ryamatta, Ullmatta

Det här med mattor tycker jag är såå svårt!

Jag har en supersnygg matta, som jag verkligen gillar...
Men jag har inte ens tagit in den i huset, den är helt omöjlig att dammsuga! Det går inte, om man ska få bort hund och katthår från den måste man borsta den... och med tanke på att den är typ 2x3 meter stor så är det inte så kul...

Ja, vad ska man ha för matta då? Man vill ju ha en stor, mjuk, mysig matta. MEN, som också är lätt att dammsuga?

Eller, köpa en matta som är samma färg som djuren...;)
Svart, vit och orange... hm....


Sen frågar jag mig också en annan fråga, hur kan den här mattan kosta 1.200 000 kr PÅ REA?
Och vem köper den? Vågar man ens ha framme den?



Länk

(Tycker för övrigt inte ens den var fin)

Kommentarer
Postat av: linnea

haha ja he va ju nästan 50% skynda fynda..

2012-04-08 @ 19:38:25
URL: http://linneah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0