Klossmetoden med katten

Gud vad jag kommer att tjata om denna valp!
 
Jag sitter och tittar på youtube hela tiden, på träningsfilmer...
Fick lite klicker-abstinens så idag tränade jag utgångsställning med klossmetoden med KATTEN... haha
 
För dom som inte vet vad det är så kan ni titta här: http://youtu.be/u760Ll8cxLU
 
Igår kom jag fram till att jag behöver en bra kamptrasa för att träna upp kamplusten. Fågelhundar är ju inte direkt kända för att vara så hårda i munnen ;) När jag inte hittade nån jag ville ha så sydde jag en perfekt själv! :)
 
 
Sedan hittade jag detta valphalsband o koppel hemma. Köpte det för 3 år sen. Snacka om att jag hade planerat haha
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carin möller

Smart av dig att träna upp kamplusten när den är valp, jag har ju en irländsk setter och det är som du säger, de är bra på att busa, men kampar inte gärna. Hade jag gjort om det så hade jag tränat kampa från valp och belönat när hon drar som hårdast! :)

2012-08-13 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0