Orangeri

Idag var jag och hemma hos en jobbarkompis mamma och fick se hennes orangeri! Så fint!
 
Jag har länge velat ha ett själv men nu fick jag ännu mera inspiration till att göra det! NU! :)
 
Vårt uterum är som sagt just nu bara förråd/fd Loppis (som aldrig blev av) haha...
Just nu ligger det träplattor på golvet, under stenplattor, dessa vill jag ta fram...
Och måla allt vitt där inne! Just nu är det faluröd och brunt.
 
Ska försöka få Robert att hjälpa till & tömma rummet på skrot när han kommer hem... sen måla och göra grunden så man kan få riktigt fint där nästa sommar :)
 
Jag har så mkt ideer, men allt är i huvudet... hittade inte så många klockrena inspirationsbilder men här kommer några:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0