Puppy

 
 
 
Om ca 4 veckor kommer det hem en mysig liten spanielflicka hem till oss!
Ja, det var inte länge sen vi tog bort Nikita och vissa stör sig på att vi skaffar ny hund så fort.
MEN nu är detta planerat sedan långt tillbaka. Jag har velat skaffa valp sedan flera år, men inte gjort det pga att jag hade Nikita. Sen får ni andra tycka vad ni vill. Jag skaffar inte en valp som tröst, utan för att jag/vi vill ha en hund. Det känns iaf helt underbart och jag fattar inte hur jag ska kunna vänta i 4 veckor! Vi ska iaf hälsa på en gång till innan leverans :)

Kommentarer
Postat av: Alec

Så kul, grattis! Förstår inte hur folk kan störa sig på det; vad har de med det att göra?? Självklart, ska du inte vara utan hund!

2012-08-01 @ 23:42:15
URL: http://familjengris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0