My garden

 
Gurkört - Ny favoritblomma i trädgården. Planterade den förra sommaren.
Hundarna tycker den är jättegod, den är faktiskt ätlig! Går bra att ha i sallader och dylikt.
 
Dessa söta små vita blommor vet jag ej vad det är.
Jag gissar på någon sorts Anemon? Dom har snart blommat ut för i år.
 
Näva
 
Den blåa Bergsvallmon har sakta börjat kika fram. Jag har tur att den kommer blommande år för år.
 
Bondpion - Denna har stått i trädgården i 12 år utan att ha blommat. Nu har den fått över 15 knoppar. Har jag tur så kanske den blommar i år?
 
.
Vallmo som hänger ut från rabatten tillsammans med förgätmigej.
 
Syrenen blommar för fullt!
 
.
Vår uteplats. Dynor och parsoll ska inhandlas!
 
Växthuset som ska få sig en makeover något annat år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0