Bloggtorka

Jag har ingen lust att blogga just nu... vet inte vad jag ska blogga om :)
Just nu försöker jag ladda för julen! Längtar tills julpyntet får komma fram!
 
I helgen var jag och Freja på vår första utställning nånsin!
150 st hundar i ett ridhus. Chockad över hur lugnt det ändå var där inne :)

Freja fick en smärre chock när vi klev in men glömde fort bort det och var sen bara lycklig :)
Utställningen gick jättebra, HP och BIM-valp (Hederspris och bäst i motsatt kön)
 
Vi hade inte tränat nått på att springa i trav! Så hon stutsade verkligen som en kanin runt i ringen :)
Men samtidigt var hon den gladaste hunden av alla, så tror det hjälpte mycket! Hon var duktig på att stå iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0